Frequently Asked Questions
4 – Χρονοδιάγραμμα μαθημάτων – Πρόγραμμα Εξετάσεων
Στο τέλος κάθε ακαδημαϊκού έτους και πριν από την έναρξη του επόμενου, η Συνέλευση της Ιατρικής Σχολής και η Επιτροπή του Προγράμματος συζητούν τα μαθήματα που έχουν προγραμματιστεί να παραδοθούν στο επόμενο ακαδημαϊκό έτος, λαμβάνοντας υπόψη το τρέχον πρόγραμμα σπουδών, τόσο για το Ελληνική γλώσσα και για τα Αγγλικά Προγράμματα. Το Πρόγραμμα Σπουδών μπορεί να ενημερώνεται περιοδικά στην αρχή κάθε ακαδημαϊκού έτους με την προσθήκη νέων μαθημάτων ή την τροποποίηση των ήδη υπαρχόντων. Με την ολοκλήρωση αυτής της διαδικασίας, το ωρολόγιο πρόγραμμα κάθε εξαμήνου εκδίδεται και δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα της Ιατρικής Σχολής.
5. Do I need to present myself to the Medical School by any means before the start of the semester if my application is successful?
No. Everything can be done online, including test exams (if is needed) or an interview (if is needed).
5 – Προσφερόμενα μαθήματα και σύστημα βαθμολόγησης στο ΜΔΕΠ
Οι φοιτητές μπορούν να ενημερώνονται από την ιστοσελίδα του ΜΔΕΠ στη Γραμματεία για τα μαθήματα που προσφέρονται σε κάθε ακαδημαϊκό εξάμηνο. Ο κατάλογος όλων των μαθημάτων και η λεπτομερής περιγραφή τους (π.χ. ώρες διδασκαλίας, προαπαιτούμενες γνώσεις, πρόγραμμα σπουδών, μαθησιακοί στόχοι και σχετική βιβλιογραφία) είναι διαθέσιμη στον ιστότοπο του MDEP. Πρόσθετες πληροφορίες και ειδική ιστοσελίδα (e-class) για συγκεκριμένα μαθήματα έχουν αναπτυχθεί από τους αντίστοιχους διδάσκοντες/σχολή. Στην αρχή των ενοτήτων φιλοξενείται ένα εισαγωγικό μάθημα, όπου η σχολή ενημερώνει τους φοιτητές για τη μέθοδο διδασκαλίας, τις υποχρεώσεις των μαθημάτων, τις μεθόδους εξέτασης και τον τρόπο διαμόρφωσης των βαθμών. Στο τέλος κάθε εξεταστικής περιόδου, οι διδάσκοντες/ΔΕΠ καταχωρούν ηλεκτρονικά τις βαθμολογίες κάθε μαθητή στο σύστημα φοιτητικών βιβλίων, διαδικασία που ενημερώνει αυτόματα τους αντίστοιχους φοιτητές για την ολοκλήρωση κάθε εγγραφής.
6. Can I make an appointment to meet with an advisor?
Sure. Send an e-mail to infomeden@uth.gr or applymeden@uth.gr, and we will arrange an appointment online or by phone.
6 – Πιστοποιητικά και αντίγραφα
Μια σειρά τυποποιημένων μεταγραφών και πιστοποιητικών μπορεί να εκδοθεί από τη Γραμματεία του MDEP. Οι ενδιαφερόμενοι φοιτητές μπορούν να ζητήσουν οποιοδήποτε αντίγραφο ή πιστοποιητικό μέσω e-mail από τον λογαριασμό του ιδρύματος ή αυτοπροσώπως στη Γραμματεία του MDEP και να το λάβουν είτε αμέσως είτε την επόμενη εργάσιμη ημέρα εάν απαιτείται ειδική επεξεργασία. Όλα τα εκδοθέντα έγγραφα μπορούν να σταλούν στους μαθητές και ηλεκτρονικά.
7 – Δομές και υπηρεσίες υποστήριξης για φοιτητές MDEP
Σε ό,τι αφορά τις υποστηρικτικές δομές και υπηρεσίες που παρέχονται στους φοιτητές, σε συνεννόηση με το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, έχει προβλεφθεί η υποστήριξη της διοικητικής μέριμνας σε κάθε πτυχή της φοιτητικής και κοινωνικής τους λειτουργίας. Επίσης, τα τελευταία είκοσι χρόνια, το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας έχει προσδιορίσει τη στήριξη των φοιτητών ως βασική προτεραιότητα, δίνοντας ιδιαίτερη σημασία σε όσους αντιμετωπίζουν δυσκολίες, με τη συγκρότηση διαφόρων επιτροπών και αρμόδιων υπηρεσιών. Ειδικότερα, ιδρύθηκε το Γραφείο Πρόσβασης ΑμεΑ με στόχο τη διασφάλιση της προσβασιμότητας σε όλες τις πανεπιστημιουπόλεις, τα κτίρια και τις εγκαταστάσεις του Πανεπιστημίου. Με αυτόν τον τρόπο, έχουν πραγματοποιηθεί ποικίλες βελτιώσεις, μεταξύ των οποίων η κατασκευή νέων προσβάσιμων εγκαταστάσεων υγιεινής, η εγκατάσταση ράμπων, ανελκυστήρων, σκαλοπατιών και μια σειρά από μικρές παρεμβάσεις προσβασιμότητας από το Τεχνικό Γραφείο του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
Όλες οι δομές υποστήριξης και οι υπηρεσίες που προσφέρονται στους φοιτητές παρέχονται από διοικητικό προσωπικό εκπαιδευμένο σε υψηλό επίπεδο, στο οποίο παρέχονται επίσης ευκαιρίες να αναπτύξουν νέες δεξιότητες μέσω της συμμετοχής σε προγράμματα κατάρτισης (όπως π.χ. το πρόγραμμα Erasmus+).
Προβλέπεται επίσης η εξασφάλιση της ασφάλισης υγείας των φοιτητών, μέσω της συνεργασίας με ασφαλιστική εταιρεία (ήδη έχουν υποβληθεί προσφορές). Παράλληλα, η κάλυψη αστικής ευθύνης των αλλοδαπών φοιτητών (σε περιπτώσεις αναστολής εργασιών λόγω ανωτέρας βίας, φυσικών φαινομένων, κατάληψης κτιρίων, πανδημίας). Αντίστοιχα, υπάρχει συμφωνία με το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας για την οργάνωση και στελέχωση Μονάδας Υποστήριξης Ξένων Φοιτητών (FSU).
Τέλος, έχει εξεταστεί και η ψυχολογική υποστήριξη των φοιτητών, σε συνεργασία με την Ψυχιατρική Κλινική του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Λάρισας. Η υπηρεσία έχει παρόμοια δομή με αυτή που παρέχεται για όλους τους φοιτητές του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
Σύμφωνα με τις πρακτικές που χρησιμοποιούνται σε άλλα ξένα πανεπιστήμια, ένα διοικητικό προσωπικό είναι αφιερωμένο ως International Student Officers, με στόχο να παρέχει βοήθεια σε άλλες πτυχές της μετάβασης στην ελληνική ζωή, συμπεριλαμβανομένων πολιτιστικών θεμάτων, βίζας ή νομικής βοήθειας. Ο διαχειριστής θα έχει αποδεδειγμένη επαγγελματική εμπειρία, συμπεριλαμβανομένης της ικανότητας να οικοδομεί σχέσεις με τις οικογένειες καθενός από τους ξένους φοιτητές και να διασφαλίζει ότι τόσο οι φοιτητές όσο και τα αγαπημένα τους πρόσωπα αισθάνονται άνετα και ικανοποιημένα καθ' όλη τη διάρκεια των σπουδών τους.
7. What about my student VISA?
Getting a VISA depends on your country of origin. For more information, you must contact the competent authority in your country. You may also find more information on the website below.
8. How can I enter Greece?
Citizens of European Union countries covered by the Schengen Agreement can enter Greece with an identity card or passport. However, please contact the authorities of your country for further information. Citizens of other countries should refer to their authorities for the necessary documentation. All students must apply for long-term residence permits for their studies upon arrival. Our International Studies and Foreign Affairs Office is available for that process.
Feel free to contact our International Studies Office and we will schedule an appointment (adminmeden@uth.gr)
8 – Διασύνδεση αποφοίτων ΜΔΕΠ
Οι υπηρεσίες προς όλους τους μαθητές δεν σταματούν με την αποφοίτηση. Το Πανεπιστήμιο και η Ιατρική Σχολή συνεχίζουν να προσφέρουν υπηρεσίες στους αποφοίτους, όπως αυτές που προσφέρει το Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών και Σταδιοδρομίας του Πανεπιστημίου (https://career.uth.gr). Το Γραφείο (DASTA dasta.uth.gr) λειτουργεί σύμφωνα με τα πρότυπα συγγενών γραφείων καριέρας στο εξωτερικό. Η αποστολή του είναι να βοηθήσει φοιτητές και αποφοίτους να προσεγγίσουν το επιθυμητό επαγγελματικό τους μέλλον, να ανακαλύψουν τις δεξιότητές τους και να διεκδικήσουν μια θέση εργασίας στο σύγχρονο, ανταγωνιστικό περιβάλλον ή να αναπτύξουν και να εφαρμόσουν μια επιχειρηματική ιδέα. Το Γραφείο Διασύνδεσης παρέχει σε φοιτητές και αποφοίτους:
- πληροφορίες σχετικά με πιθανές μεταπτυχιακές σπουδές, υποτροφίες και χορηγίες,
- προκηρύξεις και αγγελίες κενών θέσεων,
- ατομική και ομαδική καθοδήγηση και συμβουλευτική σταδιοδρομίας,
- εργαστήρια και εκδηλώσεις επαγγελματικής ανάπτυξης και επιχειρηματικότητας.
9. What are the requirements of getting in?
You may find relevant information here